Fluebinding og Klubaftner

Vi starter tirsdag den 26 oktober

Hver tirsdag fra den 26 oktober og frem til maj holder
vi
klubaften. Vores klubaftener er din mulighed for
at
mødes med andre medlemmer af foreningen til en hyggelig
lystfiskersnak eller deltage i nogle af de
forskellige
aktiviteter der afholdes på disse klubaftener.

Der vil være muligheder for at
lære at binde-
 • Kystfluer
 • Laksefluer
 • Vådfluer
 • Tørfluer
 • Nymfer

Fluebinding og hygge.

Et fast indslag på vores klubaftner er fluebinding, men har du ikke lyst til eller behov for at binde fluer er du stadig meget velkommen, men skal du have fyldt flueboksen op til den kommende sæson, så er det oplagt at sidde og binde fluerne sammen med ligesindede. Hvem ved - måske får du en fiks ide fra en af de andre, og ellers får du i det mindste en hyggelig aften.

VI MØDES VED DET GAMLE GASVÆRK
 BYLEDET 2, C. 8220 BRABRAND

Der er ingen tilmelding man kan bare møde op.