FISKEDAG FOR ALLE FRA 10-16 ÅR 28/4 I HARLEV PUT AND TAKE

5. april 2024

AROS Ungdom inviterer på gratis fiskeri i Harlev Put and Take søndag d.28/4 fra 10-15 for alle mellem 10 og 16 år.

Har man lyst til at prøve lystfiskeri og er mellem 10 og 16 år, er der nu mulighed for at prøve det ganske gratis i Harlev Put and Take. Vi har grej med til mange former for fiskeri og står klar til at hjælpe med opsætning og gode råd og vejledning. Vi er en lille, men aktiv, gruppe juniorfiskere og vi har plads til flere medlemmer så derfor inviterer vi nu på gratis fiskeri i Harlev Put and Take, så man kan opleve fiskeriet og hils på vore medlemmer og instruktører.

I samarbejde med Fiskeekspressen og Harlev Put and Take afholder AROS Ungdom en hyggelig dag i det fri for alle mellem 10 og 16 år. Her vil der være mulighed for at prøve fiskeri i den ene sø hvor Lystfiskerforeningen AROS´ erfarne instruktører står klar til at lære fra sig. Mød vore medlemmer og få tips og tricks til fiskeriet.

Vi har Fiskeekspressen med så man kan låne fiskegrej hvis man ikke selv har. Fiskeekspressen er en trailer fyldt med fiskegrej til mange forskellige former for fiskeri der kan lånes af skoler, institutioner og foreninger med mere der gerne vil prøve lystfiskeri.

• AROS Ungdom er ungdomsafdeling i Lystfiskerforeningen AROS.
  • AROS Ungdom er for alle junior og ungdomsfiskere.
  • AROS Ungdom arrangerer fisketure efter mange forskellige fiskearter, vi har fokus på kammeratskab, naturoplevelser og hygge.

Fra april til oktober arrangerer vi ugentlige ture på kyst, i åer, søer og put and take.

Til vinterens klubaftener kan man lære at lave spinnere, binde fluer og hvordan man vedligeholder sit

fiskegrej.

For yderligere information kontakt Junioransvarlig Peter Martinussen på telefon 61279108 (bedst efter 15) eller mail peter_martinussen@hotmail com