Ændringer på fangstindberetning

27. april 2023

Kære medlem

I år er begyndt at bruge Fangstjournalen (DTU Aqua) til indberetning. Dette kan gøres over telefonen, gennem deres app af samme navn, eller gennem formularen på vores fangstside, her på hjemmesiden.

Det er vigtigt, at alle fangster bliver oprettet gennem vores formular eller via appen, når der indberettes. Dvs. ikke igennem sammenslutningen, da fangster ellers ikke vil optræde på vores hjemmeside. Ved at indberette gennem AROS hjemmeside kommer de helt automatisk på sammenslutningens side. Bruger man Fangstjournal appen skal man vælge Lystfiskerforeningen AROS under indberetning.

Husk at man kan bidrage med vigtig data omkring vores fiskebestande ved at indberette nulture gennem Fangstjournalen (Appen)- data kommer direkte til DTU og indgår i forskning og videnskab til gavn for os lystfiskere.

Knæk og bræk :-)