Lån af hytter og både

Ved lån af hytter, både og andre faciliteter, brug bookingsiden https://lystfiskerforeningenaros.dk/booking

Se priser under Kontingentsatser og priser eller på bookingsiden

Ved lån af båd med motor, kræver det "jollekort", der er et lille kursus, afholdt af foreningen.

Langager hytten

Dette er en bjælkehytte, der ligger få hundrede meter fra vores fiskevand. Smukt område lige op af nordkanalen og Skjern Å, med græssende får langs bredden.

Hytten forlades ryddelig og rengjort. Affald medbringes. Gas afbrydes på regulator og flasken sættes på plads i sideskuret. Hvis du bruger en flaske gas op så kontakt medlemsservice så vi kan få skiftet til en ny. Alternativt få skiftet i Sdr. Felding v. tanken og få refunderet beløbet.

Vær opmærksom på, at det er strengt forbudt at bruge tænde bål i området. Brug grillen i skuret.

Selvom fiskevandet ved Langagergård ikke er det længeste stykke, så overrasker det ofte med en god laks.

Grindsted Å ved Eg

Hytten kan selvfølgelig også reserveres til ture på kun 1 dag. I hytten er der gasblus, bord/stole og to brikse samt 2 gæstesenge, ialt 4 sovepladser og alt køkkengrej til 4 personer. Alt øvrigt skal medbringes.

Bemærk at der ikke er elektricitet i hytten. Når gasflasken til gasblusset i køkkenet er tom, kan den byttes til en fyldt ved at henvende sig på gården.

Vær opmærksom på, at det er strengt forbudt at bruge grill eller tænde bål i området, ligesom tobaksrygning kun er tilladt i hytten eller på fliserne udenfor hytten.

Hytten forlades ryddelig og rengjort. Affald medbringes. Toilettet bag hytten tømmes (nedgraves, spade forefindes). Gas afbrydes på regulator. Nøgle efterlades i låst nøgleboks med kode rullet bort.

Shelter ved Sdr. Felding

Flot shelter bygget af lodsejeren. Fint til overnatning i de varmere måneder med underlag og sovepose. Lille ildsted og brænde ved siden af shelter. Husk at bruge skraldespanden på stedet.

Holtum hytten

Denne er placeret midt på heden få hundrede meter fra Holtum å, der rummer laks, havørred, bækørred og stalling + engang imellem en regnbueørred. Hyggelig rummelig hytte med plads til 4-6 personer.

Både og joller

AROS råder over flere både der er tilgængelig for medlemmerne. Vi har flere joller ved Brabrand sø, der frit kan benyttes.

Husk at du skal selv medbringe redningsvest(e). Kontakt medlemsservice for mere info.