Fælles Fiskedag

13. november 2021 kl. 09:00

Tag ud og deltag ved foreningens sidste fælles fiskedag i år. Vi starter med morgenkaffe og rundstykker samt tilbehør. Efter morgenkaffen bliver der også tid til at fiske i et af vore vandløb. Efter fisketuren mødes vi til et dejlig opvarmet depot, hvor vi vil hygge os med de grillede pølser og nogle spændende historier. For hele arrangementet betaler man 50 kr. inklusiv en øl eller vand.

Er din fiskekammerat ikke medlem af AROS, kan han denne dag købe et gæstekort (50.kr) og i vil få en fælles oplevelse i en stærk forening der gør alt for dig.

Et rigtigt hyggeligt arrangement, hvor fiskeriet er i højsædet. For gamle såvel som for nye medlemmer er dette en mulighed for at lære åen at kende, og måske fange en bæk- eller havørred. AROS fiskevande se kortmappe- https://www.lystfiskerforeningenaros.dk/fiskevand/kortmappe
Vi mødes kl. 9.00 på depotet Skibbyvej 43, 8220 Brabrand

Tilmelding (21 tilmeldt)

Dette arrangementer kræver tilmelding

Sikkerhed: Hvordan staver du til AROS?

Udfyldes hvis du er medlem af Danmarks Sportsfiskerforbund - Gælder ikke for arrangementer