AROS Ungdom Weekendtur til Hjarnø 8-9-10/10

8. oktober 2021 kl. 17:00

Gå ikke glip af en hel weekend i fiskens tegn.

Vi skal bo på Den Gamle Lejrskole 50 meter fra den første af en perlerække af fiskepladser.

Hjarnø er en lille hyggelig ø i Horsens Fjord med godt fiskeri hele vejen rundt. Vi skal fiske efter havørred, de sidste makrel og måske en efterårs hornfisk.

Udover fiskegrej skal man medbringe tøj nok til en weekend, håndklæder, sovepose og sengetøj, tandbørste med mere.
Der er ikke butikker på Hjarnø. AROS Ungdom sørger for mad og drikke.

Der er en egenbetaling på 200,-kr for deltagelse i turen og tilmelding er senest d.23/9.

Tilmelding til peter_martinussen@hotmail.com, admin@danskmedia.dk eller på sms til 61279108 eller 40571972.
Hvis der er forældre der har lyst til at deltage i turen er de velkomne. Vi vil også gerne bede om at nogle forældre bager boller til morgenmaden og kager til aftenhyggen.

Hvis man som forældre vil hjælpe med boller eller kage kontakt venligst på peter_martinussen@hotmail.com så vi kan aftale nærmere.

Vi mødes på havnen i Snaptun fredag 8/10 klokken 17.00 og tager færgen til Hjarnø derfra er der under 200 meter til Den Gamle Lejrskole hvor vi indkvarteres inden vi fisker løs indttil aftensmaden.

Efter maden hygger vi med kage og fiskesnak.

Lørdag står den på morgenmad og fiskeri inden der er frokost efterfulgt af fiskeri indtil aftensmaden.

Vi tager en af foreningens joller med og det er vigtigt at man husker at få sine forældres skriftlige tilladelse med hvis man skal med ud at sejle.

Søndag spiser vi morgenmad, rydder op og pakker og fisker så et par timer. Klokken 12.30 tager vi færgen tilbage til Snaptun hvor jeres forældre kan hente jer 12.45. Vi glæder os til at se jer Knæk og bræk Orla, Peter, Asbjørn og Niels AROS Ungdom

Tilbage til arrangementer

Klubaftener

Klubaftner/Fluebinding hver tirsdag på Gasværket, vi starter op i oktober og kører hele vinterhalvåret frem til sidste tirsdag i april. Vores klubaftener er din mulighed for at mødes med andre medlemmer af AROS, til en hyggelig lystfiskersnak eller deltage i nogle af de forskellige aktiviteter der afholdes på disse klubaftener.

Typiske aktiviteter er:

• Fluebinding
  • Foredrag
  • Kasteinstruktion

Bemærk, at der er visse tirsdage, hvor der ikke er klubaften - bl.a. fordi vi ikke råder over lokalet alle tirsdage. Det er derfor en god ide altid at holde sig opdateret via oversigten.

Klubaftener foregår på Gasværket, Byleddet 2, 8220 Brabrand