Grindsted å

18. juni 2022 kl. 09:30

Fisketur Grindsted å 18 juni

Vi tager til Grindsted å og forsøger at fange en laks.

Stallingen er totalt fredet. Alle stalling skal forsigtigt genudsættes. Der må derfor kun fiskes med modhagerløse kroge eller med kroge hvor modhagen er klemt ind på alt grej. Når vi fisker i Varde å systemet skal alle fangster indberettes uanset om fangsten hjemtages eller genudsættes, og indberetningen skal ske senest kl. 24:00 samme dag.

Man må selv køre derned og vi kan mødes ved hytten. Er der nogen som ønsker kørelejlighed må i give besked ved tilmeldingen, så vil vi forsøge at finde en løsning. Eneste udgift er deling af benzinudgift. Husk en madpakke / kaffe og drikkevare til en hel dag.

FORVENTET HJEMKOMST KL. 18 ELLER EFTER AFTALE MED CHAUFFØREN.