Laksefeber

21. februar 2023 kl. 19:00

Lystfiskerforeningen AROS arrangerer et spændende foredrag med John Pettermann.

Tirsdag den 21 februar kl. 19.00.
Arrangementet er åben alle kan deltage!
Det Gamle Gasværk, Byleddet 2, 8220 Brabrand.
Foredrag om laksefiskeri "En sindstilstand med permanent laksefeber"John Petermann fortæller sin personlige historie om hvordan han blev rigtig laksefisker.

Et foredrag om både atlanterhavslaks, stillehavslaks og steelheads, krydret med et par gode historier fra mange fisketure rundt om i verden. John medbringer nogle laksegrejer og fluer.

Tilmelding på foreningens Hjemmeside er nødvendig. Deltagergebyr på 40 kr. betales ved indgangen. Gratis kaffe og småkager og muligheder for køb af øl - vand. Der vil være en pause på ca. 15 min.

Tilmelding (41 tilmeldt)

Dette arrangementer kræver tilmelding

Sikkerhed: Hvordan staver du til AROS?

Udfyldes hvis du er medlem af Danmarks Sportsfiskerforbund - Gælder ikke for arrangementer

Tilbage til arrangementer

Klubaftener

Klubaftner/Fluebinding hver tirsdag på Gasværket, vi starter op i oktober og kører hele vinterhalvåret frem til sidste tirsdag i april. Vores klubaftener er din mulighed for at mødes med andre medlemmer af AROS, til en hyggelig lystfiskersnak eller deltage i nogle af de forskellige aktiviteter der afholdes på disse klubaftener.

Typiske aktiviteter er:

• Fluebinding
  • Foredrag
  • Kasteinstruktion

Bemærk, at der er visse tirsdage, hvor der ikke er klubaften - bl.a. fordi vi ikke råder over lokalet alle tirsdage. Det er derfor en god ide altid at holde sig opdateret via oversigten.

Klubaftener foregår på Gasværket, Byleddet 2, 8220 Brabrand