Seniortur til Skjern Å

12. oktober 2023 kl. 09:00

Søndag d. 15. oktober er sidste dag for laksefiskeri i Danmark, så de stakkels arbejdsramte lystfiskere er sikkert ved åen for at søge lykken efter årets sidste laks. Men os, der ikke længere er ramt af arbejdsvirussen, kan tage det mere afslappet. Derfor kan vi tage vores sidste laksetur mere afslappet end de fleste og tage på afsluttende laksetur til Skjern Å torsdag d. 12. oktober, og så overlade de gode sving til de arbejdsramte i weekenden.

Hvor vi mødes ved Skjern Å, får I at vide et par dage før. Jeg skal lige have set en pålidelig vejrudsigt for at afgøre, hvor vi bedst kan drikke vores medbragte kaffe til de rundstykker og en enkelt af de skarpe, som jeg bringer med. Vi skal selvfølgelig også have tid til vores traditionelle grillpølser til frokost med øl og sodavand.

Et par dage før afgang får I også en plan for samkørsel til Skjern Å. Økonomien er som den plejer: I afregner selv med chaufføren og hvad I konsumerer af rundstykker, pølser og øl afregnes med en 10’er per styk.

Hos os er hyggen selve fangsten og laksen kun en bifangst…….

Vi ses

Mogens