Opstart til kasteinstruktioner

7. maj 2024 kl. 19:00

Kastekursus ved Skjoldhøjparken

FFFD, Aarhus og AROS Lystfiskerforening tilbyder alle interesserede, at lære at kaste med enhåndsfluestang.
Det vil også være mulighed for at få instruktion i 2 håndsfluestang.

Der afholdes kastekursus på følgende dage:

Tirsdage den 7/5 - 14/5 - 21/5 - 28/5, kl. 19:00 der kræves ikke tilmelding. Mød blot op med fluestang :-)

FFFD, har nogle af Danmarks mest erfarne FFF certificerede kasteinstruktører, så både begyndere og øvede fluekastere kan deltage.

Deltagere skal selv medbringe eget udstyr. Det anbefales at medbringe en 9 fods stang i klasse 5, 6 eller 7 og dertil tilhørende WF line og et 9 fods taperet monofilforfang, monteret med en stump garn i enden.

Kurserne afholdes ved skjoldhøjkilen i Tilst ved Århus, alle tirsdage i maj måned fra kl. 19 – 20:30. Det er åben for alle man kan bare møde op.

Parkering: https://maps.app.goo.gl/ZENWpMQv9pW5DyCfA?g_st=i

Der kastes på græsplænen på modsatte side af Skjoldhøjvej

Tilbage til arrangementer

Klubaftener

Klubaftner/Fluebinding hver tirsdag på Gasværket, vi starter op i oktober og kører hele vinterhalvåret frem til sidste tirsdag i april. Vores klubaftener er din mulighed for at mødes med andre medlemmer af AROS, til en hyggelig lystfiskersnak eller deltage i nogle af de forskellige aktiviteter der afholdes på disse klubaftener.

Typiske aktiviteter er:

• Fluebinding
  • Foredrag
  • Kasteinstruktion

Bemærk, at der er visse tirsdage, hvor der ikke er klubaften - bl.a. fordi vi ikke råder over lokalet alle tirsdage. Det er derfor en god ide altid at holde sig opdateret via oversigten.

Klubaftener foregår på Gasværket, Byleddet 2, 8220 Brabrand