Å-tur Grindsted å

15. juni 2024 kl. 10:00

Lystfiskerforeningen AROS arrangerer arbejdsdag ved Grindsted å ved Eg fredag den 14 juni kl. 10.
Er der nogle medlemmer som kan være interesseret i at være med til at ryde et par stier og beskære nogle grene og træer så der bliver flere fiskemuligheder langs åen. Bliver vi færdig i god tid kan vi evt. fiske sidst på dagen.
Der vil være tilmelding for dem som ønsker at give en hånd med den dag. Vi kan også kontaktes på Tlf. 4057 1972.

I forbindelse med projektet den 14 afvikler vi en fiskedag ved Grindsted å lørdag den 15 juni hvor vi mødes ved hytten kl. 10. Husk at indberette alle fisk du får på land. Man må kun fiske med modhageløse kroge se regler ved Varde Sportsfiskerforening.