Lånekort (VSF og Pirken)

Vi samarbejder med andre lystfiskerforeninger og har udvekslingsaftaler med fiskekort til disse foreninger/vande pt:

Lånekort til Viborg Sportsfiskerforenings fiskevande.

Det er nu muligt at låne fiskekort til VSF, startende fra 2021. Det betyder at, medlemmer fra AROS kan fiske på vande som Simested Å, Karup Å, Skals Å, Jordbro Å, Hald Sø og flere andre.

Administreres helt af Viborg Sportsfiskerforening. Ønsker man at låne et kort henvender sig per mail til henrik@vsf.dk

VSF skal have navn, tlf. nr. og DSF medlemsnummer med i henvendelsen. VSF sender bekræftelse med de vigtigste regler og med henvisninger til VSF’s hjemmeside. Vi har adgang til 3 lånekort, så de kan være optaget. Bestil derfor i god tid.

Regler for lån

• Sæsonstart for lånekort: 1. marts - 31. okt.
  • Gælder alle fiskevande i Viborg Sportsfiskerforening (http://www.vsf.dk/fiskevand)
  • Man kan kun have én reservation stående ad gangen
  • Man kan låne et VSF kort 5 gange pr. sæson og i maks. 2 dage af gangen
  • Bestilling af lånekort skal ske mindst 3 dage før ønsket dato

Sportsfiskerforeningen Pirken - mht. Lerkenfeld å og Ryå
Læs mere på www.pirken.dk eller på deres Facebook side. Kontakt medlemsservice for yderligere information og kort.